مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-20سياسي

برنامه های قرآنی آموزش محور در کرمانشاه مورد توجه قرار می گیرد


رییس قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برنامه های قرآنی آموزش محور در کرمانشاه مورد توجه قرار می گیرد.

- اظهار کرد: با توجه به تعداد دستگاه هایی که فعالیت های قرآنی را در استان کرمانشاه انجام می دهند وظیفه ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها این است که به سمت فعالیت های آموزشی و پژوهشی روی آورند.

وی افزود: نهادهایی که در زمینه فعالیت های قرآنی دارای وظایف ذاتی هستند معمولاً در زمینه برگزاری محافل و کرسی های تلاوت و مسابقات قرآنی فعالیت های خود را انجام می دهند اما فعالیت های تبلیغی و ترویجی و آموزشی نیازمند توسعه بیشتری است.

رییس قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر پیگیری امور قرآنی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان، گفت: پیگیری انجام برنامه های تبلیغی و ترویجی و پژوهش محور باید مورد اهتمام ویژه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های تابعه قرار گیرد.

کرمیان با اشاره به پتانسیل بالای استان کرمانشاه در بحث آموزش های آنلاین قرآن و عترت در سطح کشور، بیان کرد: مؤسسات قرآنی عامل توسعه فضای آموزشی قرآن و عترت هستند و حمایت ویژه از مؤسسات رمز موفقیت تربیت فعالان قرآنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های قرآنی آموزش محور در کرمانشاه مورد توجه قرار می گیرد

برنامه های قرآنی آموزش محور در کرمانشاه مورد توجه قرار می گیرد