مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-20سياسي

حرکت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه به سمت فعالیت های فرهنگی منسجم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از حرکت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه به سمت فعالیت های فرهنگی منسجم خبر داد.

- ، علی صفدری در جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: مدیران، نمایندگان تفکر حاکم دولت ها هستند و وقتی مسئولیتی بپذیریم یعنی منطقاً و قانوناً موظف هستیم ذیل سیاست های مدنظر دولت حرکت کنیم و این موضوع در شهرستان ها هم صدق می کند و بر مبنای طرح و برنامه دولت سند تحول و اسناد بالا دستی فعالیت های خود را برنامه ریزی باید کنیم.

وی افزود: متولی حوزه فرهنگ در کشور هم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و مطالبه مردم از فرهنگ و ارشاد اسلامی است و موظف به برنامه ریزی درست هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند شخصاً در حوزه فرهنگ ورود می کنم و این نشان از اهمیت این حوزه دارد و ممکن است برنامه های دولت ها با آمدن و رفتن افراد تغییر کند اما فرهنگ این طور نیست و ماندگار خواهد بود.

صفدری بیان کرد: جریان اصیل فرهنگی و همسو با آرمان های انقلاب را حمایت خواهیم کرد و باید از ظرفیت های برنامه ریزی و استخراج نظام مسائل فرهنگی استان کرمانشاه برای کارهای فرهنگی نتیجه دار استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه به سمت فعالیت های فرهنگی منسجم

حرکت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه به سمت فعالیت های فرهنگی منسجم