مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-20اقتصادي

دستور استاندار برای احصای آمار زیربنایی اربعین حسینی در هرمزگان


استاندار هرمزگان در ستاد اربعین این استان دستور احصای آمار زیربنایی مورد نیاز برنامه ریزی دقیق به منظور افزایش شکوه پیاده روی اربعین حسینی و ارتقای سطح خدمات را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی در نشست ستاد استانی اربعین حسینی(ع) هرمزگان اظهار داشت: آمار از پایه های برنامه ریزی دقیق و موثر است.

وی افزود: از این رو باید برنامه ریزی های عملیاتی براساس پیش بینی تعداد زائران استان هرمزگان جهت اعزام به مراسم پیاده روی عظیم اربعین حسینی(ع) انجام شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: بر همین پایه باید تعداد اتوبوس ها جهت حمل و نقل زائران، تعداد پروازها جهت اعزام هوایی زائران و دیگر امکانات همچون اسکان و تغذیه زائران به صورت دقیق احصا و مشخص و برای تامین این نیازها تصمیم گیری و اقدام شود.

دوستی با تاکید بر لزوم استفاده از مشارکت های مردمی و خیرین جهت تقویت مواکب استان هرمزگان برای مراسم اربعین حسینی(ع)، گفت: همه دستگاه های اجرایی و نهادها و سازمان های مختلف تلاش کنند شرایط مناسب برای اعزام زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ایجاد شود.

گفتنی است، در این نشست گزارشی از اقدامات کمیته های ستاد استانی اربعین حسینی(ع) در استان هرمزگان ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار برای احصای آمار زیربنایی اربعین حسینی در هرمزگان

دستور استاندار برای احصای آمار زیربنایی اربعین حسینی در هرمزگان