مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-20سياسي

تبریز محور گفت وگوهای فرهنگی و تمدنی با مردم کشورهای همسایه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ظهر امروز عابدین خرّم در دیدار با سفیر الجزایر در ایران، با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه دو کشور، اظهار کرد: انقلاب مردم الجزایر که منجر به آزادی این ملت از یوغ استعمار شد، مانند آزادی مردم ایران از سلطه طاغوت بود و دو ملت از این نظر دارای احترام متقابل برای یکدیگر هستند.

 وی افزود: روابط ایران و الجزایر، همواره روابطی خوب و در جهت مواضع مشترک در مجامع بین المللی بوده و امیدواریم سفیر محترم الجزایر، برای ارتقای روابط دو کشور در حوزه های مختلف مأموریت موفقی داشته باشد.

  استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به تشریح برخی از قابلیت ها و ظرفیت های استان در بخش های مختلف پرداخت و گفت: تبریز و آذربایجان شرقی از مناطق مهم و تأثیرگذار کشور هستند و از نظر موقعیت جغرافیایی، فعالیت صنایع مختلف، میزان صادرات، ظرفیت های گردشگری و سرمایه انسانی موقعیت ممتازی در کشور دارند.

  وی با اشاره به نقش مهم آذربایجان شرقی در توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای همسایه، گفت: تبریز به عنوان یک قطب فرهنگی و اقتصادی در منطقه مطرح بوده و محور گفت وگوهای فرهنگی و تمدنی با مردم کشورهای همسایه به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز محور گفت وگوهای فرهنگی و تمدنی با مردم کشورهای همسایه است

تبریز محور گفت وگوهای فرهنگی و تمدنی با مردم کشورهای همسایه است