مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-20سياسي

اهدای زمین به خانواده 4 قلوهای سلماسی


برا اساس سیاست های تشویقی افزایش جمعیت و دغدغه مندی مقام معظم رهبری در مورد پیری جمعیت ایران و طبق دستورات مقام عالی وزارت بهداشت و معاونت وزارت راه یک قطعه زمین به خانواده سلماسی که اخیرا صاحب فرزاندان 4 قلو شده بودند اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دنبال سفر یک روزه ریاست جمهوری و هیأت وزیران به استان، وارد شهرستان سلماس شد.

در ابتدای ورود به سلماس در مزار شهدای این شهر حضور یافت و با غباررویی مزار شهدا ضمن تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کرد.

یادآور می شود در جریان سفر وزیر بهداشت و معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به سیاست های تشویقی افزایش جمعیت و دغدغه مندی مقام معظم رهبری در مورد پیری جمعیت ایران، با مساعدت های ویژه محسن حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و دستورات مقام عالی وزارت بهداشت و معاونت وزارت راه یک قطعه زمین به خانواده سلماسی که اخیرا صاحب فرزاندان 4 قلو شده بودند اهدا شد.

شایان ذکر است بازدید از پروژه های مختلف شهرستان سلماس از جمله سایر برنامه های سفر یک روزه وزیر بهداشت به این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای زمین به خانواده 4 قلوهای سلماسی

اهدای زمین به خانواده 4 قلوهای سلماسی