مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-20سياسي

تحصیل جوانان 130 کشور در جامعه المصطفی در 400 رشته و گرایش


معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی در نمایشگاه کتاب گفت: دانشجویانی از 130 کشور در 400 رشته و گرایش در جمعه المصطفی مشغول تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا، نشست مانع زدایی از ارتباطات علمی انقلاب با جهان اسلام با حضور حجت الاسلام محسن قنبری معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی العالمیه(ص) در سرای بین الملل برگزار شد.

محسن قنبری با بیان اینکه دانشگاه ما، دانشگاه بین المللی اسلامی است، گفت: دانشگاه در سه حوزه کلان دانشی فعالیت های علمی خودش را دنبال می کند.

یکی از این حوزه ها علوم اسلامی است که در زمینه مطالعات قرآنی یا حدیثی، مطالعات فکری و اصولی، مطالعات تاریخ و سیره و مطالعات فلسفه و کلام و ادیان فعالیت می کند.

وی درباره حوزه علوم انسانی که دومین شاخه فعالیت ما در جامعه المصطفی (ص) است اظهار کرد: همه رشته های علوم انسانی را در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی تا پسا دکتری ارائه می کنیم، البته رویکرد علوم انسانی، رویکرد اسلامی است.

در حوزه سوم، مطالعات زبان و فرهنگ ها صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: دانشگاه جامعه المصطفی (ص) حدود 400 رشته و گرایش دارد و مخاطبین ما بیش از 130 ملیت است که در جامعهالمصطفی(ص) مشغول هستند و تقریبا از اغلب قاره ها دانشجو داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل جوانان 130 کشور در جامعه المصطفی در 400 رشته و گرایش

تحصیل جوانان 130 کشور در جامعه المصطفی در 400 رشته و گرایش