مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-20اقتصادي

پیگیر رفع مشکلات بانوان عشایر ارومیه خواهم بود


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به وجود برخی مشکلات در مسیر درآمدزایی و اشتغال پایدار بانوان عشایر ارومیه گفت: پیگیر رفع مشکلات این قشر زحمتکش خواهم بود.

- ، انسیه خزعلی ظهر جمعه در دیدار با بانوان عشایر منطقه سیلوانای ارومیه افزود: تسهیلات لازم برای بهتر شدن شرایط زندگی و اشتغال بانوان عشایر را در دستور کار قرار می دهیم تا مشکلات این قشر از زنان رفع شود.

وی اضافه کرد: کمبود نیازهای دارویی و درمانی، نامساعد بودن راههای ارتباطی با شهرهای اطراف، نبود امکانات و اعتبارات لازم جهت فروش محصولات تولیدی از جمله مشکلاتی بود که در این جلسه مطرح شد که البته در این خصوص پیگیری های لازم صورت می گیرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در سفر به منطقه سیلوانای ارومیه از توانمندی ها و دستاوردهای بانوان عشایر این منطقه بازدید کرد.

در ادامه سفر به ارومیه، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از ندامتگاه نسوان زندان مرکزی ارومیه و مهد کودک نیمه کاره این زندان بازدید و در جریان فعالیت های مجموعه قرار گرفت.

خزعلی از فعالیت های کارآفرینی، اشتغال و هنری ندامتگاه نسوان بازدید و دستورات لازم را جهت تخصیص اعتبارات و تسهیلات و اقدامات تأمینی برای ایجاد و تکمیل واحدهای اشتغال نسوان جهت آموزش، توانمند سازی و حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر رفع مشکلات بانوان عشایر ارومیه خواهم بود

پیگیر رفع مشکلات بانوان عشایر ارومیه خواهم بود