مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-20اجتماعي

تحویل 44 جلد شناسنامه به فاقدین شناسنامه توابع بخش لیردف جاسک


کوشش مشترک ثبت احوال و دادگستری هرمزگان منجر به تحویل 44 جلد شناسنامه به فاقدین شناسنامه در توابع بخش لیردف جاسک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاسک، با حضور رییس کل دادگستری هرمزگان، سرپرست اداره کل ثبت احوال هرمزگان در بخش لیردف جاسک 44 جلد شناسنامه افراد فاقد شناسنامه در روستاهای تابعه این بخش صادر و  تحویل شد.

سرپرست اداره کل ثبت احوال هرمزگان در این خصوص گفت: یکی از مهم ترین وظایف سازمان ثبت احوال صدور مدارک هویتی شامل شناسنامه و کارت ملی است و ارائه هرگونه خدمات اجتماعی، بهداشتی، درمانی و… به مردم منوط به داشتن مدارک هویتی است.

راشد رشیدی افزود: اگر کسی شناسنامه نداشته باشد فاقد هویت بوده و از کلیه خدمات اجتماعی محروم می ماند و با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی ضرب الاجل دستگاه قضایی مبنی بر صدور شناسنامه برای فاقدین شناسنامه، ثبت احوال استان تشکیل پرونده و تسریع روند پیگیری پرونده های فاقدین ورقه استان را در دستور کار خود قرار داد که در فاز اول اهالی روستای هشتبندی و سپس تیرور میناب شناسنامه دار شدند.

وی عنوان کرد: در ادامه این امر خدا پسندانه ثبت احوال طی تشکیل پرونده برای فاقدین شناسنامه توابع بخش لیردف، نسبت به پیگیری و صدور شناسنامه برای این افراد اقدام نموده و با تعامل و همکاری دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 44 جلد شناسنامه به فاقدین شناسنامه توابع بخش لیردف جاسک

تحویل 44 جلد شناسنامه به فاقدین شناسنامه توابع بخش لیردف جاسک