مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-20اجتماعي

با فرزندان ایران چه کردید؟!


تنها 3 روز از تولد توله ها نگذشته بود که اعلام شد نخستین توله از یوزها به دلیل آسپیره شدن شیر در ریه به دلیل نقص مادرزادی ریه در نوزاد تلف شد! - تنها 3 روز از تولد توله ها نگذشته بود که اعلام شد نخستین توله از یوزها به دلیل آسپیره شدن شیر در ریه به دلیل نقص مادرزادی ریه در نوزاد تلف شد! 2 توله از 3 یوزپلنگی که قرار بود امیدبخش احیای جمعیت یوزپلنگ آسیایی بودند به دلیل نداشتن دانش و تجربه کافی از بین رفته اند و جان توله سوم نیز در خطر است! حال مسؤلان سازمان محیط زیست باید پاسخگو باشند که با فرزندان ایران چه کردند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ روز یازدهم اردیبهشت ماه بود که رییس سازمان محیط زیست پس از گذشت 3 ماه از جفت گیری ایران و فیروز , 2 یوزپلنگ سایت تکثیر یوزپلنگ پارک ملی خارتوران از تولد 3 فرزند یوزپلنگ ایرانی خبر داد.

بلافاصله بعد از اعلام خبر، مخالفان و موافقان پروژه تکثیر یوزپلنگ در اسارت تولد 3 یوزپلنگ سالم را به فال نیک گرفتند و آن را شروعی جدید برای احیای جمعیت یوزپلنگ ایرانی دانستند.

با وجود تمام بازخوردهای مثبت, چند ساعتی از انتشار نخستین تصاویر و جزییات از تولد توله ها نگذشته بود که تعدادی از متخصصان سزارین یوز مادر, شیردهی نادرست و شرایط نگهداری غیراستاندارد که در عکس های منتشر شده از مرکز تکثیر یوز به وضوح دیده می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با فرزندان ایران چه کردید؟!

با فرزندان ایران چه کردید؟!