مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-20سياسي

پیکر مطهر 4 شهید گمنام در استان سمنان تشییع می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: هم زمان با ایام بزرگداشت حماسه سوم خرداد، پیکر پاک و مطهر چهار شهید گمنام دفاع مقدس میهمان مردم استان سمنان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان پیش از ظهر امروز به مناسبت حماسه سوم خرداد در نشستی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان اظهار کرد: عملیات بیت المقدس و حماسه فتح خرمشهر از بزرگ ترین و موفق ترین عملیات دوران دفاع مقدس بود که عطف تاریخ دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران تلقی می شود.

سلامی افزود: پیروزی های دفاع مقدس و حماسه فتح خرمشهر، ثمره ایثار و ازخودگذشتگی، جهاد در راه خدا، قدرت و توکل به خدا ایمان، معنویت و بصیرت رزمندگان و اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران و پیروی آنان از ولایت و همچنین روحیه جهادی و حماسی ملت بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: خرمشهر را می توان مجاهدت بزرگ درراه خدا، کار جهادی و شبانه روزی، روحیه غیرت، شجاعت، فداکاری و ایثارگری جوان ایرانی برای انقلاب و کشور معنا کرد.

وی عملیات بیت المقدس را یکی از کم نظیرترین عملیات دوران دفاع مقدس دانست و افزود: این عملیات ضربه اساسی بر پیکر دشمن وارد کرد و سبب شد دشمن تا پایان جنگ از حالت تهاجمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر 4 شهید گمنام در استان سمنان تشییع می شود

پیکر مطهر 4 شهید گمنام در استان سمنان تشییع می شود