مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-20اجتماعي

پیش بینی ترافیکی سنگین در کندوان و نیمه سنگین در هراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز در گفت وگویی، اظهار کرد: درحال حاضر  تردد  خودروها در محورهای مازندران به صورت عادی و روان است.

وی افزود: باتوجه به ورودی هایی که طی روزهای گذشته در محورهای مازندران شاهد بودیم پیش بینی می شود شاهد ترافیکی سنگینی در محور کندوان و ترافیکی نیمه سنگین در محور هراز باشیم.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی طی روزهای پایانی هفته در محورهای شمال، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

این مسوول بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز جمعه 30 اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

جهان تاب بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه ازساعت 14 تا 22 روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ترافیکی سنگین در کندوان و نیمه سنگین در هراز

پیش بینی ترافیکی سنگین در کندوان و نیمه سنگین در هراز