مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-20سياسي

آماده باش ناجیان غریق برای حضور در طرح های دریا


رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: براساس اعلام مسوولان طرح دریا از ابتدای خرداد در استان مازندران آغاز می شود و در این زمینه ناجیان غریق آمادگی کاملی برای حضور در دریا خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران امروز در گفت وگویی، اظهار کرد:  سوت ناجیان از ابتدای خرداد ماه امسال در طول سواحل مازندران شنیده می شود.

وی افزود: براساس اعلام مسوولان طرح دریا از ابتدای خرداد در استان مازندران آغاز می شود و در این زمینه ناجیان غریق آمادگی کاملی برای حضور در دریا خواهند داشت.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: باوجود اینکه ناجیان غریق بیش از 9 ماه است منتظر دریافت حقوق سال گذشته خود هستند اما آمادگی کاملی برای حضور در ساحل دریا دارند؛ چراکه مهم این بود که ناجیان برای دل خودشان کار می کنند.

کریمیان یادآور شد: همانگونه که ناجیان غریق طی تعطیلات نوروز و عیدفطر به صورت داوطلبانه در سواحل استان مستقر شدند اکنون هم چشم انتظار آغاز طرح های دریا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طرح های دریا هر سال از یکم خرداد آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت که امسال باتوجه به آزادسازی سواحل و افزایش نقاط حادثه خیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ناجیان غریق برای حضور در طرح های دریا

آماده باش ناجیان غریق برای حضور در طرح های دریا