مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-05-20اقتصادي

عدم اجرای دستورات بانک مرکزی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی


بانک ها حتی دستورالعمل های بانک مرکزی در زمینه پرداخت تسهیلات را نیز اجرا نمی کنند و این مهمترین گلایه تولیدکنندگان و صنعتگران از این بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یونس ژائله امروز در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی تبریز، اظهار داشت: مهمترین شکایت و گله فعالان اقتصادی و تولیدی از بحث بانکی و در خصوص تسهیلات است چرا که حتی دستورات بانک مرکزی نیز در این بخش توسط بانک ها اجرا نمی شود.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی محدودیت در منابع و اختیارات بانکی دارد و با وجود تاکید بانک مرکزی در خصوص تسهیل پرداخت تسهیلات، این استان با بیش از پنج هزار واحد صنعتی و داشتن 4.

8 جمعیت تنها 1.

5 درصد از تسهیلات بانکی کشور را دریافت کرده است.

رییس اتاق بازرگانی تبریز تصریح کرد: آذربایجان شرقی با وجود سهم 3.

5 درصدی در تولید ناخالص ملی و برخورداری از منابع و ظرفیت های سرشار در حوزه های متعدد از جمله کشاورزی و معدنی، وضعیت قابل قبولی به لحاظ سیستم بانکی و برخورداری از خدمات این بخش ندارد و انتظار می رود سهم استان از حوزه تسهیلات بانکی حداقل به 6.

9 درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به تأثیرات اجرای طرح  مردمی کردن یارانه ها  در بخش تولید و صنعت نیز گفت: با اجرای این طرح شاهد افزایش چند برابری در قیمت های خرید مواد اولیه در حوزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجرای دستورات بانک مرکزی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی

عدم اجرای دستورات بانک مرکزی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی