مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-05-20سياسي

پروژه موزه اسفراین تعیین تکلیف می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از تعیین تکلیف پروژه احداث موزه باستان شناسی و مردم شناسی اسفراین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با بیان اینکه پروژه موزه اسفراین تعیین تکلیف می شود، اظهار کرد: پس از بررسی وضعیت ساختمان موزه اسفراین، مقرر شد طبق طرح مشاور دررابطه با ادامه اجرای پروژه تصمیم گیری شد.

وی گفت: عملیات احداث موزه اسفراین در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 75 درصد در حاشیه پارک قائم این شهرستان و در زمینی به مساحت 3 هزار و 400 مترمربع و زیربنای بیش از 900 مترمربع در حال اجراست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: تاکنون بالغ بر 17 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت موزه شهرستان اسفراین هزینه شده است.

وی گفت: در حال حاضر حدود شش موزه فعال در سطح شهرستان های استان داریم که بیشتر آن ها موزه های مردم شناسی هستند.

گفتنی است، شهرستان اسفراین در جنوب شرقی خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال به شهرستان های بجنورد و شیروان، از شمال شرقی به شهرستان فاروج، از غرب به شهرستان جاجرم و از جنوب و جنوب شرقی به استان خراسان رضوی محدود می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه موزه اسفراین تعیین تکلیف می شود

پروژه موزه اسفراین تعیین تکلیف می شود