مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 07:272022-05-20سياسي

دسته گلی برای مریم رجوی/ پمپئو به کدام کارنامه مهر تأیید زد؟


گروهک تروریستی منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تا کنون جنایت های بسیاری را علیه ملت ایران انجام داده؛ از جلب حمایت صهیونیست ها تا به شهادت رساندن نخبگان ایرانی.

-   حمایت های آمریکا و غرب از منافقین به قدری شدت گرفته بود که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به آن واکنش نشان داد.

سردار سلیمانی درباره حمایت های آمریکا از مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین گفته بود: امروز شما این زباله های بیرون ریخته ملت ایران، منافقین و ضد انقلاب را جمع می کنید، به این ها دل بسته اید؟ این آمریکاست؟ یک دختر و زن ولگرد را تلویزیون به تلویزیون می چرخانید، آیا امیدتان به این است؟ این همه توان شماست؟ اشتباه بزرگی می کنید.

    ***منافقان به خلق، سگ ولگرد دشمنان ایران منافقین پس از خروج از ایران، به دنبال همکاری با صدام رفته و پس از چندین سال همکاری های اطلاعاتی با رژیم بعثی عراق، در سه عملیات نظامی با نام های آفتاب، چلچراغ و معروف ترین آن ها فروغ جاویدان به ایران حمله کردند.

اما با پاسخ نیرو های مسلح مواجه شدند و شکست سختی را پذیرفتند.

      پس از این عملیات نیز تا پایان حکومت صدام حسین بر عراق آن ها در این کشور حضور داشتند و حتی پس از زوال حکومت رییس حزب بعث عراق، آمریکا آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته گلی برای مریم رجوی/ پمپئو به کدام کارنامه مهر تأیید زد؟

دسته گلی برای مریم رجوی/ پمپئو به کدام کارنامه مهر تأیید زد؟