مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 06:572022-05-20اقتصادي

کمترین و بیشترین مبلغ حقوق پرسنل مترو چقدر است؟


مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: کمترین حقوق پرسنل متروی تهران مربوط به نیروهای خدماتی این مجموعه در برخی از ایستگاه های مترو است که با پیمانکار کار می کنند و متاسفانه .

- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان توضیحاتی، میزان حقوق و دستمزد پرسنل شاغل در مترو را تشریح کرد.

مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: کمترین حقوق پرسنل متروی تهران مربوط به نیروهای خدماتی این مجموعه در برخی از ایستگاه های مترو است که با پیمانکار کار می کنند و متاسفانه حقوق آن ها طبق قانون پرداختی مصوب قانون کار محاسبه می شود.

وی تصریح کرد: بیشترین حقوق دریافتی پرسنل شرکت مترو مربوط به افرادی است که بیشترین سابقه اشتغال در مترو را دارا هستند و به دلیل اینکه ممکن است ایثارگری یا جانبازی داشته باشند، ناخالص و خالص دریافتی مشابهی با هم دارند و کمترین مالیات را هم این بخش از پرسنل پرداخت می کنند و تعدادشان به تعداد انگشتان دست می رسد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اضافه کرد: متوسط دریافتی پرسنل متروی تهران به جز افرادی که طبق قانون کار حقوق دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین و بیشترین مبلغ حقوق پرسنل مترو چقدر است؟

کمترین و بیشترین مبلغ حقوق پرسنل مترو چقدر است؟