مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 06:422022-05-20حوادث

سارق طلاهای پیرزن شهرضایی دستگیر شد


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با ضرب و شتم زنی کهنسال طلاجات وی به ارزش 10 میلیارد ریال را سرقت کرده و متواری شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین تُرکیان، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت زنی کهنسال به کلانتری مرکز شهرستان شهرضا منبی بر اینکه فردی با مراجعه به منزل وی، او را مورد ضرب و شتم قرار داده و طلاجاتش را به سرقت برده است پرونده در اختیار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و کارآگاهان پیگیری موضوع را به صورت تخصصی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات پلیسی و هوشمندانه سرانجام رد پای یکی از افراد غیر بومی که دارای چندین فقره سابقه سرقت بود را در این سرقت به دست آورده و با پیگیری های تخصصی دریافتند وی در شهرستان شیراز حضور دارد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از اطلاع از حضور متهم در شهر شیراز با هماهنگی مرجع قضایی به این شهر رفته و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی این شهر فرد سارق را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم که در ابتدا منکر حضور خود در شهرستان شهرضا و هر گونه جرمی از سوی خود بود اما در مواجه با مدارک و مستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق طلاهای پیرزن شهرضایی دستگیر شد

سارق طلاهای پیرزن شهرضایی دستگیر شد