مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 01:122022-05-19سياسي

زیر ساخت های مناسب آموزشی برای رشته ارتباطات فراهم شود


مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: زیر ساخت های مناسب آموزشی در دانشگاه ها برای رشته ارتباطات فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشار دارابی ظهر پنج شنبه در اولین همایش مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات جزیره خارگ که به همت شورای شهر و شهرداری خارگ برگزار شد، اظهار داشت: جزیره خارگ در ایران اسلامی اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، این جزیره به عنوان مرکز ثقل انرژی و اقتصاد کشور دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور افزود: دولت مردمی با آینده نگری و آینده پژوهی در حال بروز رسانی اقتصاد است و دولت توجه ویژه به معیشت اقشار مختلف دارد که به صورت مستمر بر روی نیازمندی های جامعه نظارت دارد.

وی تصریح کرد: امروز جهاد تبیین یکی حوزه های مهم در امر روابط عمومی ها بشمار می رود، از جمله وظایف خطیر و حساس روابط عمومی ها انعکاس به موقع مسائل، مشکلات، نیازهای مخاطبان است که در جهت اخبار دقیق و درست تکامل می یابد.

دارابی گفت: زیر ساخت های مناسب آموزشی در دانشگاه ها برای رشته ارتباطات فراهم شود، آگاهی و اطلاعات منبع و خمیرمایه تصمیم گیری برای مدیران هستند.

وی تصریح کرد: امروزه نقش ارتباطات و روابط عمومی در استراتژی سازمان، نقشی مؤثر قلمداد می شود و جایگاه روابط عمومی به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت های مناسب آموزشی برای رشته ارتباطات فراهم شود

زیر ساخت های مناسب آموزشی برای رشته ارتباطات فراهم شود