مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 00:272022-05-19اجتماعي

وقتی 30 سال کار خانم معلم گرو 3 ماه کارش می شود + فیلم


خانم فاطمه سعیدی معلم آموزگار چهاردانگه ای به روزهای پایانی کارش نزدیک می شود او اول بهمن ماه سال 1400 بازنشسته می شد، اما دلش رضا نمی داد وسط سال تحصیلی دانش آموزان را رها کند و سعی کرد تا آخر سال تحصیلی همراه دانش آموزانش بماند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در گوشه و کنار این کشور هستند معلمانی که با ایثار و از خودگذشتگی از خودشان می گذرند و با وجود مشکلات و دغدغه های شخصی با تمام تلاش گوهر وجودی خود را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند تا چراغ علم خاموش نشود حتی در دوردست ترین نقاط.

درست است حرف زدن از عشق و ایثار معلمان آسان نیست اما از جمله حرف هایی است که باید بازگو شود.

در این گزارش سراغ معلمی رفتیم که هر روز فاصله 12 کیلومتری صعب العبور خانه تا مدرسه را می پیماید تا به دانش آموزانش برسد.

خانم فاطمه سعیدی 30 سال از خدمتش را مدیر آموزگار بوده، تهیه خوراک، پوشاک و همراهی با آنان در مسیر صعب العبور تنها بخشی از فداکاری های این معلم دلسوز است.

  حامد خلیلی ازنی مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه ساری با معرفی این معلم فداکار می گوید؛ روستای بندبن دورترین روستای بخش چهاردانگه بوده و جاده صعب العبور آن مسیر روزانه این معلم مهربان است که هر روز به عشق درس دادن سر کلاس درس حاضر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی 30 سال کار خانم معلم گرو 3 ماه کارش می شود + فیلم

وقتی 30 سال کار خانم معلم گرو 3 ماه کارش می شود + فیلم