مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 23:172022-05-19سياسي

سومین جشنواره مطبوعات اردبیل با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد


اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان اردبیل با معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان اردبیل شامگاه امروز با حضور مقامات ارشد استانی و اصحاب رسانه استان در سالن بیضاء اردبیلی برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 216 اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان ارسال شده بود که پس از داوری طی مراسمی از آثار برتر تجلیل شد.

مسکن خبرنگاران پیگیری می شود در این مراسم، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسکن خبرنگاران مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه آماده هستیم تا اقدامات لازم را انجام دهیم.

رسانه ها روابط عمومی مدیران نیستند  وی با بیان اینکه مدیران حق ندارند رسانه را به عنوان روابط عمومی خود بدانند تا مطالب دلخواه خود را منعکس کنند افزود: اصحاب رسانه سهم بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند، لذا نیاز ضروری است تا توجه ویژه ای به وضعیت این قشر شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بودجه مطلوبی را برای خانه مطبوعات اردبیل در نظر گرفتیم تا شاهد رونق برنامه های آن باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره مطبوعات اردبیل با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

سومین جشنواره مطبوعات اردبیل با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد