مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 21:072022-05-19اقتصادي

وزیر نفت: 80 درصد پول نفت را ارزی دریافت می کنیم


وزیر نفت در مورد گاز رایگان محرومان گفت: 650 هزار خانوار در حال استفاده از گاز رایگان هستند و هر زمان که سازمان بهزیستی کشور و یا کمیته امداد امام خمینی، - خانوار های محروم را به ما معرفی کنند همکارانمان در شرکت ملی گاز در همان ماه تعرفه گاز این خانوار ها را رایگان خواهد کرد.

وزیر نفت از قطع یارانه گاز مشترکان پرمصرف تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: حدود 80 درصد پول حاصل از فروش نفت به صورت ارزی و بقیه را به صورت تهاتر دریافت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ جواد اوجی، وزیر نفت با اشاره به اینکه بهای گاز برای مشترکین پرمصرف از آذرماه 1400 افزایش یافته، گفت: هر پله از هزینه مشترکان پرمصرف نسبت به پله قبلی 40 درصد افزایش قیمت داشته است و امسال نیز به این گروه یارانه تعلق نخواهد گرفت.

وزیر نفت از قطع یارانه گاز مشترکان پرمصرف خبر داد و گفت: از سال 96 تا آذر پارسال هیچگونه افزایش قیمتی در تعرفه گاز اعمال نشده بود که برای مشترکان پرمصرف گاز، افزایش قیمت از آذر پارسال رقم خورد؛ در این مرحله، سه پله اول یعنی 75 درصد از مشترکان که پرمصرف نبودند و بیش از 50 درصد مصرف را داشتند، هیچ تغییر قیمتی نداشتند، اما از پله چهارم، هر پله نسبت به پله قبلی 40 درصد افزایش نرخ داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت: 80 درصد پول نفت را ارزی دریافت می کنیم

وزیر نفت: 80 درصد پول نفت را ارزی دریافت می کنیم