مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 20:422022-05-19اقتصادي

خبر خوش رییس کل بانک مرکزی برای تولیدکنندگان


رییس کل بانک مرکزی نویدی به واحدهای تولیدی کل کشور داد و گفت: باتوجه به اینکه بنگاه های تولیدی کشور امسال نیاز به اخذ سرمایه بیشتری دارند بانک مرکزی تمهیداتی را برای افزایش سرمایه در گردش این مجموعه ها اندیشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی صالح آبادی عصر امروز در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با اشاره به اتفاقاتی خوب تولیدی و صادراتی در تراکتورسازی و نقش این مجموعه در حوزه ارزآوری برای کشور تاکید کرد: نظام بانکی با تمام توان از تولیدات داخلی و بخصوص تراکتورسازی ایران پشتیبانی و حمایت می کند.

وی درباره بهره مندی واحدهای تولید از درآمدهای ارزی خود گفت: واحدهای دارای درآمد ارزی می توانند از این درآمد برای واردات مورد نیاز خود بهره مند شوند که تراکتورسازی نیز باتوجه به درآمد ارزی که برای کشور داشته می تواند در چهارچوب ضوابط موجود به میزان ارز آوری که دارد برای واردات مواد اولیه یا تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز خود بهره مند شود.

صالح آبادی نویدی نیز به واحدهای تولیدی کل کشور داد و عنوان کرد: باتوجه به اینکه بنگاه های تولیدی کشور امسال نیاز به اخذ سرمایه بیشتری دارند بانک مرکزی تمهیداتی را برای افزایش سرمایه در گردش این مجموعه ها اندیشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش رییس کل بانک مرکزی برای تولیدکنندگان

خبر خوش رییس کل بانک مرکزی برای تولیدکنندگان