مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 20:372022-05-19بين الملل

ورود ترمیناتورهای روسی به منطقه دونباس اوکراین


شماری از روزنامه های انگلیسی به نقل از خبرگزاری روسی «ریا نووستی» نوشتند، روسیه خوردوهای زرهی موسوم به ترمیناتور خود را وارد منطقه دونباس (شرق اوکراین) کرده است.

- شماری از روزنامه های انگلیسی به نقل از خبرگزاری روسی ریا نووستی نوشتند، روسیه خوردوهای زرهی موسوم به ترمیناتور خود را وارد منطقه دونباس (شرق اوکراین) کرده است.

یک مقام نظامی روسی گفته است، خوردوهای زرهی برای پشتیبانی از تانک ها معروف به ترمیناتورها، برای انهدام مواضعی در اوکراین به کار گرفته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شماری از روزنامه های انگلیسی به نقل از خبرگزاری روسی ریا نووستی نوشتند، روسیه خوردوهای زرهی موسوم به ترمیناتور خود را وارد منطقه دونباس (شرق اوکراین) کرده است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، یک مقام نظامی مطلع روس به ریانووستی گفته است: در کنار جوخه های تانک، خودروهای زرهی بی ام پی تی (خوردوهای زرهی برای پشتیبانی از تانک ها) برای انهدام مواضع، خودروهای زرهی و خدمه سامانه های موشکی ضد تانک اوکراینی به کار گرفته شده اند .

ایندیپندنت نوشت، این ترمیناتورها که قادر به درگیر شدن هم زمان به چند هدف در ارتفاع های مختلف هستند، در چند ویدئو حضور دارند که از ناحیه سِوِرودونتسک واقع در منطقه خودمختار لوهانسک منتشر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ترمیناتورهای روسی به منطقه دونباس اوکراین

ورود ترمیناتورهای روسی به منطقه دونباس اوکراین