مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 20:322022-05-19سياسي

آیت الله نوری همدانی: سابقه مردم ورامین در انقلاب اسلامی بسیار والا و باارزش است


یکی از مراجع تقلید با اشاره به نقش مردم ورامین در قیام 15 خرداد، گفت: مردم ورامین در تاریخ سابقه ای دارند که در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی بسیار والا و با ارزش است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار مسئولین شهرستان ورامین با معظم له که در دفتر این مرجع تقلید در قم و در آستانه سالگرد قیام تاریخی مردم ورامین در 15 خرداد  برگزار شد، اظهار کرد:  مردم ورامین در تاریخ سابقه ای دارند که در حافظه تاریخی  انقلاب اسلامی بسیار والا و با ارزش است، شما پیش قدم هستید و به خاطر همین اجر و حرمت بالایی در درگاه الهی دارید.

وی گفت: شما مردم ورامین در کارهای خیر همیشه پیش قدم هستید و خیلی زحمت کشیدید و سعی کنید این حال و هوا را علی رغم تهدیدات دشمن حفظ کنید.

آیت الله نوری همدانی به حرکت تاریخی امام خمینی(ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: قیام امام خمینی (ره) از مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) است، کتاب های امام باید همیشه مورد مطالعه قرار گیرد و صحیفه نور ایشان واقعا نورانی است.

این مرجع عالی قدر شیعه ادامه داد: امام خمینی(ره) معتقد بودند انقلاب را زاغه نشینان و گودنشینان به وجود آوردند چرا که آن روزها که همین ها به میدان رفتند، بسیار سخت بود و همین ها بودند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به قصد س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: سابقه مردم ورامین در انقلاب اسلامی بسیار والا و باارزش است

آیت الله نوری همدانی: سابقه مردم ورامین در انقلاب اسلامی بسیار والا و باارزش است