مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 20:272022-05-19سياسي

توضیح روابط عمومی دادگستری البرز در خصوص محکومیت یک خبرنگار


برخلاف آنچه در برخی رسانه ها با عنوان «محکومیت یک خبرنگار در کرج» منتشر شده، بررسی میزان نشان می دهد طبق استعلام از وزارت ارشاد این شخص خبرنگار نبوده و جهت اجرای احکام متعدد محکومیت که در پرونده های متعدد داشته، - برخلاف آنچه در برخی رسانه ها با عنوان محکومیت یک خبرنگار در کرج منتشر شده، بررسی میزان نشان می دهد طبق استعلام از وزارت ارشاد این شخص خبرنگار نبوده و جهت اجرای احکام متعدد محکومیت که در پرونده های متعدد داشته، بازداشت شده است.

وزارت ارشاد در تشریح ابعاد جدید از محکومیت های متعدد مدعی دروغین خبرنگاری در استان البرز، تاکید کرده است که؛ به نامبرده علاوه بر اینکه خبرنگار نبوده، فاقد هرگونه مجوز فعالیت مطبوعاتی و رسانه ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان؛ برخلاف آنچه در برخی رسانه ها با عنوان محکومیت یک خبرنگار در کرج منتشر شده، بررسی میزان نشان می دهد طبق استعلام از وزارت ارشاد این شخص خبرنگار نبوده و جهت اجرای احکام متعدد محکومیت که در پرونده های متعدد داشته، بازداشت شده است.

در مورد محکومیت فردی در استان البرز که در برخی رسانه ها با عنوان خبرنگار از وی یاد شده است، خبرنگار خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد که حسب استعلام مکتوب انجام شده از سوی دادگستری استان البرز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، نامبرده علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح روابط عمومی دادگستری البرز در خصوص محکومیت یک خبرنگار

توضیح روابط عمومی دادگستری البرز در خصوص محکومیت یک خبرنگار