مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 20:122022-05-19اقتصادي

رکورد 2برابری تولیدمحصولات بهمن دیزل امسال زده می شود


حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل در نشست خبری گروه بهمن که در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد، گفت: گروه بهمن و خودروهای تجاری و از جمله شرکت بهمن دیزل در حوزه های مختلف در حال توسعه محصولات است.

- مدیر عامل گروه بهمن دیزل با تاکید بر اینکه این شرکت به دنبال توسعه و تنوع محصولات است، گفت: توسعه محصول، توسعه ساختار تولیدی، توسعه نیروی انسانی، توسعه اصلاح زیرساخت های مالی و افزایش تنوع محصولات از جمله برنامه های بهمن دیزل است؛ با توجه به نیاز بازار در حوزه تجاری به دنبال افزایش تنوع و افزایش تولید هستیم.

خضری گفت: در حوزه محصولات باری در بهمن دیزل سری محصولات تعریف شده، یکی با بیس فورس و دیگری با بیس امپاور تولید داریم؛ در حوزه محصولات، بالای 18 تن امپاور و کمتر از 18 تن فورس می شود.

مدیر عامل بهمن دیزل در ادامه گفت: در امپاور بی دی 300، بی دی 400 نیاز بازار است؛ 360 هزار دستگاه خودرو ثبت شده که کار حمل و نقل را انجام می دهند که 42 درصد از این میزان مختص خودرو کشنده است؛ تقاضا برای خودروهای کشنده بالاست و اکنون بیشترین تمرکز ما روی محصولات امپاور است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل فرسوده است، مجموعه بهمن و شرکت های زیر مجموعه آن در نوسازی این ناوگان فعالیت بالایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد 2برابری تولیدمحصولات بهمن دیزل امسال زده می شود

رکورد 2برابری تولیدمحصولات بهمن دیزل امسال زده می شود