مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-05-19بين الملل

رهبر انصار الله: مهاجمان به یمن مدیران سازش با دشمن صهیونیستی هستند


رهبر انصار الله یمن با اشاره به پایگاه های آمریکا در سه استان گفت که دشمن در سایه آتش بس در حال بازیابی قوای خود برای جبران شکست های گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه در دیدار با هیاتی بلندپایه از شخصیت ها و مسئولین استان إب این کشور  گفت: امیدواریم که استان اب الگویی از همزیستی ارائه دهد که شکاف ها را پر کرده و پل های دوستی را گسترش دهد.

او با بیان اینکه دشمنان از هر راه و تحت هر عنوانی برای ایجاد اختلاف و گسترش اختلاف اقدام می کنند، گفت: ما باید از طریق مصالحه و همکاری بین مقامات، به امنیت و ثبات اجتماعی در استان اب اهتمام ورزیم.

الحوثی افزود: دشمنان در سایه آتش بس اعلام می کنند که در حال آماده شدن و بازیابی قوا هستند و این نشان دهنده جهت گیری آنها به سمت مرحله بعد است و ترتیبات اخیر دشمنان برای مرحله پیش رو بر به دلیل ناکامی های آنها در مرحله قبل است.

الحوثی با اشاره به وضعیت انزوای منصور هادی، رییس جمهور مستعفی یمن گفت: وقتی دشمنان از تحمیل یکی از عوامل خود به مردم ناامید شدند، او را به طرز تحقیر آمیزی حذف کردند.

یک مشت جنایتکار و خائن و دزد را به عنوان رهبر برای ملت یمن آوردند، یعنی آنها انتخاب بیگانگان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصار الله: مهاجمان به یمن مدیران سازش با دشمن صهیونیستی هستند

رهبر انصار الله: مهاجمان به یمن مدیران سازش با دشمن صهیونیستی هستند