مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-05-19سياسي

سیزدهمین مراسم ارتحال «آیت الله بهجت» در فومن برگزار شد


سیزدهمین مراسم ارتحال «آیت الله بهجت» در فومن برگزار شد.

- ، آیت الله صمدی آملی عصر پنج شنبه در سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله محمد تقی بهجت که در مسجد ولیعصر (عج) فومن برگزار شد، اظهار کرد: ایشان به خاطر توسل هایی که به ائمه داشتند، توانستند به درجاتی بالایی از علم و تقوا دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه آیت الله بهجت (ره) در طول حیات پر برکت خود شاگردان زیادی را در اقصی نقاط جهان تربیت کرد که برخی نیز تا زمان حیات وی را یک بار حضوری ملاقات نکردند، گفت: مردم از فومنی ها انتظار دارند تا همچون آیت الله بهجت دیگری تحویل جامعه دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه جامعه روحانیت ماموریتش انسان سازی است، اضافه کرد: برای امور دنیوی به روحانیت مراجعه نکنید زیرا دنیا سازی کار روحانیت نیست.

آیت الله صمدی آملی با اشاره به اینکه امور اداری کشور و هر آنچه که در آن تخصص نیاز دارد به جوانان متخصص سپرده شود، افزود: به لطف خداوند جوانان ما اهل دانش و قوی شده اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در همه عرصه های حضور امتحان خود را پس داده اند، ادامه داد: اکنون نیز در مقطع حساسی هستیم بیشتر باید مواظبت کرد این انقلاب به برکت خون شهدا تاکنون به این جایگاه رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین مراسم ارتحال «آیت الله بهجت» در فومن برگزار شد

سیزدهمین مراسم ارتحال «آیت الله بهجت» در فومن برگزار شد