مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-05-19سياسي

اتخاذ شیوه های نوین برای تولید و مصرف بهینه آب ضروری است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اتخاذ شیوه های نوین علمی با توجه به اهمیت حوزه آب و خاک در کشور، برای تولید و مصرف بهینه آب ضروری است.

- ، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه پنجشنبه در دیدار با معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: اتخاذ شیوه های جدید و نوین علمی با توجه به اهمیت حوزه آب و خاک در کشور برای تولید و مصرف بهینه آب ضروری است.

وی با بیان اینکه آب شیرین کن ها با استفاده از انرژی خورشیدی نیز نمونه های موفق جهانی و منطقه ای در این زمینه هستند، گفت: با تمکن از آب نسبتاً شور که تمام شهرک صنعتی را فرا گرفته نباید آب شرب در صنعت شهرک و خارج شهرک مورد استفاده قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: تکمیل 25 سد معیشتی استان که ناتمام رها شده و به اندازه پایاب سد خدا آفرین بازدهی دارد، مورد تاکید است.

آیت الله عاملی ضمن تاکید بر لزوم اعمال حاکمیت توسط وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: درآمدهای قابل توجهی از قِبل تبدیل مرتع به زراعت نصیب افراد می شود، چقدر شایسته بلکه ضروری است که در این تبدیل ها اختصاص بخشی از زمین به کشت کالاهای استراتژیک شرط شود.

وی ادامه داد: در این مورد لازم است وزارت جهاد کشاورزی با اعمال حاکمیت و تدابیر لازم در جهت حفظ استقلال و عزت کشور نسبت به افزایش تولید کالاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ شیوه های نوین برای تولید و مصرف بهینه آب ضروری است

اتخاذ شیوه های نوین برای تولید و مصرف بهینه آب ضروری است