مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 20:022022-05-19سياسي

ساماندهی سواحل در انتظار تصویب مجدد اعتبار 800 میلیارد تومانی


دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به تلاش دشمنان برای ترویج ولنگاری پوششی و آرایشی در سواحل، گفت: برای اجرای طرح ساماندهی سواحل نیازمند تصویب مجدد اعتبار 800 میلیارد تومانی هستیم.

- ، سید مجید امامی عصر پنجشنبه در گردهمایی مسأله شناسی فرهنگی و اجتماعی سواحل کشور در انزلی با اشاره به آزاد سازی حریم 60 متری دریا با دستور رییس جمهور، اظهار کرد: ساماندهی سواحل نیازمند پیوست فرهنگی است تا از وضعیت منفعل کنونی به سمت فعال سازی تفریحات سالم سوق داده شود.

وی هدایت گردشگران و مسافران به سمت تفریحات سالم فرهنگی را از ضروریات اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سواحل دانست و افزود: اجرای برنامه های فرهنگی با استفاده از ظرفیت جوامع محلی می تواند موجی از هیجان فرهنگی و هویتی را در سواحل ایجاد کند.

امامی با تاکید بر ضرورت پر کردن اوقات فراغت گردشگران با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در سواحل، تصریح کرد: باید برنامه های فرهنگی متنوع با موضوعات خانواده، مسجد، بازی ها، یادمان های شهدا، میراث تاریخی، ضرب المثل ها، افسانه ها و سوابق جوامع محلی تدوین و در سواحل اجرا شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به وجود میراث بزرگی از فداکاری ها و میهن پرستی ایثارگرانه در سواحل جنوب کشور، گفت: وقتی گردشگران به صورت خانوادگی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سواحل در انتظار تصویب مجدد اعتبار 800 میلیارد تومانی

ساماندهی سواحل در انتظار تصویب مجدد اعتبار 800 میلیارد تومانی