مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 19:172022-05-19حوادث

آخرین وضعیت پیشرفت پروژه تعریض جاده پردیسان به کهک


فرماندار شهرستان کهک با اشاره به استاندارد نبودن جاده پردیسان به کهک گفت: حدود 600 میلیارد تومان اعتبار برای 4 بانده شدن این جاده نیاز است که این اعتبار تامین شده و در هفته های آتی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

- علی رضا گلچین پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تصادف امروز یک دستگاه کامیون با خودروی پژو 206 ضمن تسلیت به خانواده قربانیان تصادف مذکور اظهار کرد: بر اثر این تصادف در محور کهک پردیسان، متاسفانه 4 نفر فوت کرده و 2 نفر نیز مصدوم شدند که مقصر اصلی این حادثه طبق اعلام پلیس راهور، راننده پژو 206 بوده است.

وی بیان کرد: اگر خودرویی که در این محور تردد می کند، مقداری انحراف به سمت چپ یا راست پیدا کند، به دلیل باریکی جاده و نبود علایم راهنمایی و شرایط مناسب جاده استاندارد منجر به حادثه می شود.

فرماندار شهرستان کهک عنوان کرد: یکی از دغدغه های مسئولین در ماه های اخیر همین موضوع بوده است و با توجه به اهمیت آن در طول چهار ماه گذشته، جلسات و پیگیری های متعددی صورت گرفته که با دستور مستقیم استاندار قم 60 میلیارد تومان طی دو مرحله برای میدان اصلی ورجان که بسیار خطرناک بود، تامین اعتبار شد.

با افزایش مناسب عرض جاده، طراحی آن کامل شده که پس از آزادسازی های لازم به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پیشرفت پروژه تعریض جاده پردیسان به کهک

آخرین وضعیت پیشرفت پروژه تعریض جاده پردیسان به کهک