مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-19اقتصادي

اختصاص 58 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای زنجان


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: از محل ماده 42 بالغ بر 5 میلیارد و 800 میلیون تومان به روستاهای استان اختصاص خواهد یافت که این میزان بر اساس شاخص جمعیت و با اولویت روستاهای کم برخوردار توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، وجیه الله بیگدلی، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان عصر امروز در جلسه شورای اسلامی استان زنجان با تاکید بر ضرورت افزایش تعاملات شوراها و دهیاران و شهرداران با مدیران اظهار کرد: یکی از برنامه های استان این است که با بازدیدهای میدانی و جلسات چهره به چهره مشکلات استان را احصا کنیم.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه مشکلات مربوط به اینترنت، آب شرب، منابع طبیعی، محیط زیست و بنیاد مسکن را احصا کرده ایم، گفت: به منظور رفع مشکلات مجدانه پیگیر هستیم و چارچوب ما قانون است و هر کس پا فراتر از آن بگذارد با وی برخورد جدی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از محل ماده 42 بالغ بر 5 میلیارد و 800 میلیون تومان به روستاهای استان اختصاص خواهد یافت که این میزان بر اساس شاخص جمعیت و با اولویت روستاهای کم برخوردار توزیع خواهد شد.

در ادامه جواد محمدی، نماینده شورای شهرستان طارم در شورای استان رسیدگی به مشکلات مربوط به آب شرب، اینترنت، کمبود ماشین آلات خدمات شهری و غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 58 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای زنجان

اختصاص 58 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای زنجان