مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-05-19سياسي

کوتاهی و قصور در معرفی شهدا جبران شود


کوتاهی و قصور در زمینه معرفی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جبران شود.

- ، علیرضا قاسمی فرزاد پنجشنبه در شورای ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت استان همدان گفت: برخی فیلم های تولید شده در شأن و جایگاه شهدا نیستند بنابراین باید با دریافت مشاوره های صحیح نسبت به بازنگری و اصلاح متن این فیلم ها برای جلوگیری از هرگونه تحریف واقعیت، اقدام کرد.

وی با تاکید بر اینکه از هرگونه تلاش برای تولید، ساخت فیلم های فاخر و همچنین چاپ کتاب با موضوع شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به صورت جدی حمایت می کند، پفت: بنیاد شهید در راستای اجرای طرح سپاس و سرکشی از خانواده شهدا اقدام و لیستی مشخصی را تهیه و تنظیم کند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان ملزم به سرکشی از خانواده شهدا و ارائه گزارش کار به بنیاد شهید هستند.

این مسئول در ادامه تاکید کرد: در جریان این سرکشی از خانواده شهدا، باید برای رفع دغدغه ها و رسیدگی به مشکلات این عزیزان نیز به صورت مؤثر اقدام شود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت باید موضوع را به صورت بنیادین، ریشه ای و از سنین پایه در مدارس و مهد کودک مطرح و پیگیری کرد که در این زمینه معلمان نقش بسیار مهم و مؤثری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی و قصور در معرفی شهدا جبران شود

کوتاهی و قصور در معرفی شهدا جبران شود