مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:422022-05-19اقتصادي

کلنگ زنی ساخت 440 واحد نهضت ملی مسکن در خلخال/ احداث 2 شهرک گلخانه ای بررسی می شود


در سفر استاندار اردبیل به خلخال عملیات ساخت 440 واحد نهضت ملی مسکن کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل عصر امروز در سفر به خلخال ضمن بازدید از شهرک صنعتی خلخال، افتتاح مرکز آتش نشانی شهرک صنعتی شماره یک، بازدید از واحد هروچرم، واحد تولید شیرینی و کارخانه آرد خلخال، کلنگ ساخت 440 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در این شهرستان را به زمین زد.

استاندار اردبیل در این مراسم اظهار کرد: 440 نفر پیش پرداخت لازم را واریز نموده اند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا تیرماه، فنداسیون مجموعه را برای ساخت مسکن این افراد آماده خواهد کرد.

وی به 39 مصوبه طی سفر قبلی به شهرستان خلخال اشاره کرد و افزود: پیگیری پروژه ها در دستور کار دولت بوده و یکی از اصلی ترین مسیرهای ارتباطی شهرستان خلخال، مسیر خلخال- کلور- درام است که در سال گذشته بیش از 29 میلیارد تومان به این پروژه تزریق شد.

عاملی ادامه داد: مطالبات پیمانکاران جهت تسریع در ساخت وساز این مجموعه پرداخت شده تا عملیات اجرایی در سال جدید، با جدیت ادامه یابد.

جاده خلخال- کلور- درام تا پایان سال قابل تردد خواهد بود وی تصریح کرد: جاده خلخال- کلور- درام یک زیرساخت اقتصادی برای مردم شهرستان خلخال و استان بوده و در دو قطعه فعال است که این مسیر تا پایان سال قابل تردد خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی ساخت 440 واحد نهضت ملی مسکن در خلخال/ احداث 2 شهرک گلخانه ای بررسی می شود

کلنگ زنی ساخت 440 واحد نهضت ملی مسکن در خلخال/ احداث 2 شهرک گلخانه ای بررسی می شود