مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-19سياسي

اختتامیه رویداد ملی نوآیند در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد


اختتامیه رویداد ملی نوآیند با حضور رییس مرکز پژوهش های مجلس و تقدیر از تیم های برگزیده برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مراسم اختتامیه رویدا ملی نوآیند امروز پنجشنبه (30 اردیبشهت 1401 ) در سالن شهید مدرس مرکز پژوهش های مجلس با حضور بابک نگاهداری رییس این مرکز و اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس و برگزیدگان این رویداد برگزار شد.

در این نشست مهدی عبدالحمید مدیر دفتر حکمرانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 500 ایده برای دبیرخانه رویداد ارسال شد بود، گفت: از بین این ایده ها 33 تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند که برگزیدگان در مراسم اختتامیه ارائه خواهند داشت.

وی با اشاره به ضرورت حفظ شبکه نخبگانی شکل گرفته در نتیجه برگزاری رویداد ملی نوآیند، گفت: صرفا با اکتفا به توان کارشناسی داخل مرکز پژوهش ها نمی توان سیاست گذاری و قانون گذاری مؤثری انجام داد و از ظرفیت نخبگان خارج از بروکراسی اداری کشور هم باید استفاده شود، رویداد ملی نوآیند تلاشی در این زمینه است.

عبدالحمید سپس با اشاره به این مسئله که کارآفرینی اقتصادی در کشور شناخته شده و مورد حمایت دولت است، تصریح کرد: اما ایده پردازی و خلاقیت در عرصه های عمومی هنوز چندان در کشور ما مورد توجه و حمایت نیست که رویداد ملی نوآیند برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه رویداد ملی نوآیند در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد

اختتامیه رویداد ملی نوآیند در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد