مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-19سياسي

نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای «دزفول امروزی» برپا شد


به مناسبت گرامیداشت چهارم خرداد و با حضور فرمانده سپاه خوزستان و مسئولان محلی، نمایشگاه دستاوردهای «دزفول امروزی» در حسینیه ثارالله این شهرستان افتتاح شد.

- ، فرماندار ویژه دزفول عصر امروز پنجشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دزفول امروزی که در محل حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد، اظهار کرد: نمایش ظرفیت ها و توانمندی های دزفولِ امروز، محور تمام برنامه های گرامیداشت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری دزفول خواهد بود و این نمایشگاه در این راستا برپا شده است.

علی فرهمندپور تعداد غرفه های این نمایشگاه را 27 غرفه شامل 21 غرفه صنعتی و 6 غرفه فرهنگی برشمرد و افزود: این غرفه ها در اختیار شرکت های تولیدی، صنعتی و دانش بنیان شهرستان است تا تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند؛ ضمن اینکه در این بین چند غرفه فرهنگی توسط پایگاه چهارم شکاری وحدتی، مؤسسه فرهنگی ثارالله، کتابخانه دفاع مقدس، آموزش و پرورش و… نیز برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امشب تا چهارم خردادماه سال جاری برپا خواهد بود، عنوان کرد: شهروندان و علاقه مندان می توانند تا چهارم خرداد از ساعت 19 تا 23 برای بازدید از این نمایشگاه به حسینیه ثارالله مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای «دزفول امروزی» برپا شد

نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای «دزفول امروزی» برپا شد