مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-19سياسي

آمریکایی ها منطقی عمل کنند توافق هسته ای در دسترس خواهد بود


وزیر امور خارجه کشورمان در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم ها در وین گفت: اگر آمریکایی ها منطقی عمل کنند، توافق هسته ای در دسترس خواهد بود.

- ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و سرگیی لاورف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه در خصوص مسائل روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی و آخرین وضعیت گفتگو برای لغو تحریم ها تلفنی گفتگو و تبادل نظر کردند.

امیرعبداللهیان به مصوبه اخیر هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران درباره موافقت نامه های فرهنگی و امنیت اطلاعاتی بین دو کشور و ارسال آن برای تصویب در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از تصویب این اسناد در طرف روسیه ای استقبال کرد.

وی ضمن تبیین مواضع کشورمان در مخالفت با کاربرد ابزار جنگ و تحریم، بر حمایت تهران در برقرای آتش بس و بازگشت به میز مذاکره تأکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران براساس روابط ممتاز با روسیه از هر تلاش دیپلماتیک برای حل مناقشه اوکراین حمایت می کند و آمادگی برای میانجیگری و کمک به حل و فصل این بحران را دارد.

امیرعبداللهیان در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم ها در وین گفت: اگر آمریکایی ها منطقی عمل کنند، توافق هسته ای در دسترس خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها منطقی عمل کنند توافق هسته ای در دسترس خواهد بود

آمریکایی ها منطقی عمل کنند توافق هسته ای در دسترس خواهد بود