مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-05-19حوادث

کشف 150 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های سیریک+ فیلم


فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف محموله سنگین 150 هزار لیتری سوخت قاچاق در مرز های آبی هرمزگان واقع در آب های سیریک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیریک، سردار حسین دهکی در تشریح این خبر اظهار داشن: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مرزبانان استان هرمزگان در پایگاه دریابانی میناب با اشراف و تسلط اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در سواحل سیریک مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مرزبانان با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام شدند و توانستند طی عملیاتی یک فروند شناور و سه مشک بزرگ ماری شکل حاوی 150 هزار لیتر گازوییل قاچاق را به ارزش 39 میلیارد ریال از قاچاقچیان کشف کنند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان تصریح کرد: قاچاقچیان با توجه به نداشتن تاب مقاومت در برابر مرزبانان، شناور حامل مشک های سوختی را رها کرده و  از محل متواری شدند که تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.

گفتنی است، روز گذشته نیز دریادلان مرزبانی هرمزگان در بندرلنگه موفق به توقیف یک فروند کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق در جزیره فارو شده بودند.

  انتهای پیام/88050


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 150 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های سیریک+ فیلم

کشف 150 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های سیریک+ فیلم