مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-05-19سياسي

واقعیت های دفاع مقدس باید منتقل شود


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به تقدیم 260 شهید در عملیات بیت القدس و آزاد سازی خرمشهر از این استان، گفت: باید واقعیت های دفاع مقدس منتقل شود.

- ، سرهنگ حسن حبیبی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست تخصصی میراث فرهنگی و دفاع مقدس موزه ها را نشانگر هویت و در حقیقت شناسنامه هر قوم و ملتی دانست و تصریح کرد: مهمترین عامل بقای فرهنگی و تداوم فرهنگی هر ملتی، هویت های آن ملت و کشور است.

وی ادامه داد: فرهنگ و تمدن هر جامعه در ریشه های تاریخی مردم در موزه ها تبلور پیدا می کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان اضافه کرد: موزه ها آینه تمام نما از فرهنگ، هنر، آداب و رسوم، باورها، و اعتقادات گذشتگان و نیاکان ما است از این منظر موزه یکی از پل های ارتباطی بین گذشتگان و آیندگان است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات و آسیب های جدی فرهنگی جامعه ایرانی عدم توجه به سرمایه های فرهنگی است، اظهار کرد: باید برای چشم انداز فرهنگی توجه عمیق به ریشه های فرهنگی، هویتی و احترام به میراث فرهنگی شود.

حبیبی فتح خرمشهر را یک معجزه بزرگ و امداد آشکار الهی برای ملت ایران عنوان کرد و گفت: ایران در هشت سال دفاع مقدس با هدایت های حکیمانه امام راحل (ره) و با جانفشانی و ایثارگری های دلاور مردان ایران اسلامی و به ویژه توده مردم یک وجب از خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت های دفاع مقدس باید منتقل شود

واقعیت های دفاع مقدس باید منتقل شود