مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-05-19سياسي

اعتاب مقدسه محور برگزاری جریان دهه کرامت در کشور


طاهریان در جریان برگزاری نشست مشترک نهادهای فعال در امر دهه کرامت 1401، با اشاره به اینکه شعار امسال «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» است، گفت: اعتاب مقدسه محور برگزاری جریان دهه کرامت است.

- طاهریان در جریان برگزاری نشست مشترک نهادهای فعال در امر دهه کرامت 1401، با اشاره به اینکه شعار امسال خدمت کریمانه، جهاد عالمانه است، گفت: اعتاب مقدسه محور برگزاری جریان دهه کرامت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست مشترک نهادهای فعال در امر دهه کرامت به میزبانی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با محور تشریح شعار سال و عناوین روزهای دهه کرامت؛ اعلام کارویژه های محوری اعتاب مقدس در دهه کرامت و مشارکت دستگاه ها در اجرای هرچه گسترده تر برنامه های محوری؛ بررسی برنامه های محوری دستگاه های فعال در امر دهه کرامت و بیان انتظارات نهادهای متولی برای حمایت سایر دستگاه ها به ویژه اعتاب مقدس برگزار شد.

در ادامه گزارشی از گزیده برنامه ها، فعالیت ها و پیشنهادات اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت (متشکل از اعتاب مقدسه، نهادها و دستگاه های مختلف) در این جلسه را می خوانید: آستان مقدس حضرت معصومه (س) حجت الاسلام قاسمی در ابتدای مباحث خود با اشاره به اینکه دهه کرامت با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده و با ولادت امام رضا (ع) پایان می یابد، اظهار کرد: در این فاصله زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتاب مقدسه محور برگزاری جریان دهه کرامت در کشور

اعتاب مقدسه محور برگزاری جریان دهه کرامت در کشور