مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-19سياسي

آغاز به کار مسابقات قرآن شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در قم


افتتاحیه بیست و پنجمین مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، با سخنرانی مشاور وزیر نفت، در شهر مقدس قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیین افتتاحیه مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه، یادواره شهدای مدافع حرم، ویژه خانواده کارکنان شرکت ملی پالایش فرآورده های نفتی ایران، پیش از ظهر امروز در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در قم برگزار شد.

این مراسم با تلاوت قرآن کریم توسط روح الله آقایی قاری ممتاز بین المللی آغاز و سپس سید محمود طاهری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم در سخنان کوتاهی، تعداد شرکت کنندگان اولیه در این دوره از مسابقاتِ سراسری قرآن و نهج البلاغه را، بیش از سه هزار نفر دانست و گفت: طبق برنامه ریزیِ صورت گرفته، در مرحله نیمه نهایی 813 نفر با یکدیگر در هشت منطقه از ایران اسلامی، به رقابت می پردازند و قم یکی از این مناطق است که خدا به ما توفیق داد تا امروز میزبان میهمانان کریمه اهل بیت (س) باشیم.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این مجالس و مسابقات، ارتقاء و ترویج فرهنگ قرآنی است ابراز کرد: لازم است پژوهشی صورت گیرد تا مشخص شود تا چه اندازه به این هدف نزدیک شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مسابقات قرآن شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در قم

آغاز به کار مسابقات قرآن شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در قم