مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-19اقتصادي

مشکلات راه آهن ارومیه رفع می شود/آغاز عملیات 40هزار مسکن ملی در آذربایجان غربی


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای راه آهن ارومیه در نظر گرفته شده است گفت: : کمبود لوکوموتیو و راه کوهستانی مراغه تا ارومیه و همچنین قیمت بلیت قطار باعث شده است تا ظرفیت های راه آهن ارومیه به درستی بهره برداری نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از ایستگاه راه آهن ارومیه با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای راه آهن ارومیه در نظر گرفته شده است اظهار داشت: کمبود لوکوموتیو و راه کوهستانی مراغه تا ارومیه و همچنین قیمت بلیت قطار باعث شده است تا ظرفیت های راه آهن ارومیه به درستی بهره برداری نشود.

قاسم تاکید کرد: سرمایه گذاری بیش از 4هزار میلیارد تومان برای طرح راه آهن ارومیه جذب شده است که می بایست این مبلغ حفظ و به درستی صرف نواقصات راه آهن شود .

وزیر راه و شهرسازی همچنین از افزایش تعداد لوکوموتیوهای مسیر مراغه ارومیه خبرداد و افزود: با اضافه شدن چندین لوکوموتیو به راه آهن ارومیه، زمان سفر مراغه به ارومیه از 14 ساعت به 8 ساعت کاهش یافته و می توان گفت قطار مستقیم ارومیه به مشهد به زودی راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه قدم های خوبی در راستای توسعه راه های استان برداشته شده است، ادامه داد: با اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور، عقب ماندگی های حوزه راه و حمل و نقل آذربایجان غربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات راه آهن ارومیه رفع می شود/آغاز عملیات 40هزار مسکن ملی در آذربایجان غربی

مشکلات راه آهن ارومیه رفع می شود/آغاز عملیات 40هزار مسکن ملی در آذربایجان غربی