مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-19اقتصادي

راه آهن ارومیه تکمیل می شود/آغاز ساخت40هزار مسکن درآذربایجان غربی


فردا با تخصیص اعتبارات مورد نیاز زمینه رفع نواقصات و تکمیل راه آهن ارومیه – مراغه فراهم می شود.

- ، رستم قاسمی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ارومیه در حاشیه بازدید از راه آهن ارومیه – مراغه اظهار کرد: در سال های گذشته به نرخ امروز سرمایه گذاری بیش از 5 هزار میلیارد تومانی برای این طرح انجام گرفته و باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

وی با بیان اینکه در سفر فردا با حضور رییس جمهور مبلغ نهایی برای تکمیل این زیرساخت مهم در جلسه شورای اداری استان نهایی و اعلام می شود، افزود: در این سفر دنبال بهبود وضعیت راه آهن هستیم و نواقص در حوزه بهره برداری حمل بار را پیگیری و رفع می کنیم.

قاسمی افزود: زمان دقیق اتمام طرح راه آهن در این سفر مشخص می شود و با توجه به سرمایه گذاری بیش از 5 هزار میلیارد تومانی که در این پروژه انجام شده، باید به منظور اجرایی شدن بهره برداری باری آن اقدامات جدی آغاز شود.

وزیر راه و شهرسازی، عنوان کرد: با کمک مسئولان استانی، باید بارهای کارخانجات با قطار حمل شود تا هم از نظر اقتصادی صرفه جویی شده و هم کمکی به بخش خصوصی باشد.

آغاز ساخت 40 هزار واحد مسکونی با حضور رییس جمهور در آذربایجان غربی قاسمی تاکید کرد: راه آهن جمهوری اسلامی واگن ندارد و همه واگذار به بخش خصوصی شده و برای رونق باید حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن ارومیه تکمیل می شود/آغاز ساخت40هزار مسکن درآذربایجان غربی

راه آهن ارومیه تکمیل می شود/آغاز ساخت40هزار مسکن درآذربایجان غربی