مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-05-19سياسي

رونمایی از سند سجلی شهدای شاخص در همدان


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان از رونمایی سند سجلی شهدای شاخص همدان، شهیدان امیر طلایی و محمدرضا مازویی خبر داد.

- احمد وحدت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری پانزدهمین کنگره تجلیل از ایثارگران در مرکز همایش های علوم پزشکی اظهار کرد: این برنامه با هدف گرامیداشت حماسه بزرگ سالروز آزادی خرمشهر به عنوان روز ملی ایثار، مقاومت و پیروزی برگزار می شود.

وی تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان حماسه فتح خرمشهر را یکی از برنامه های مهم این کنگره عنوان کرد و افزود: رونمایی از سند سجلی شهید امیر طلایی و شهید محمدرضا مازویی، شهدای شاخص همدان نیز انجام می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان با بیان اینکه حماسه سوم خرداد را باید نمادی از غرور ملی، ایمان رزمندگان به خدا و ولایتمداری آنها عنوان کرد گفت: شهدا الگوی زندگی ما هستند و باید برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جهادی وارد عمل شد.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم تشریح و تبیین فتح خرمشهر و ابعاد این حماسه بزرگ برای جوانان این مرز و بوم افزود: سوم خرداد یادآور مقاومت و ایثار شهدا و ایثارگرانی بود که با تقدیم جان خود، پاره تن ایران را از دست دشمنان نجات دادند و ابهت شرق و غرب را شکست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سند سجلی شهدای شاخص در همدان

رونمایی از سند سجلی شهدای شاخص در همدان