موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-05-19سياسي

یوسف خبرنگار نازم ؛ بیا دلبریتو یکم کمترش کن !


احساس می کنم من راه می روم و یوسف سلامی (خبرنگار) پرواز می کند.

دو، دوتای من می شود 4 تا شاید هم 3 تا اما در مقابل دو، دوتای یوسف سلامی می شود 444 تا ! - اول فکر کردم چرا ظاهر این خانمها تقریبا هر سه مثل هم بود؟ چرا از اون خانم هایی (با ظاهر متفاوت) که موقع انتخابات نشان می دهید که می گویند حتما رای می دهند و به نظرشان انتخابات خیلی مهم است و همه ما ایرانی هستیم و .

هیچ خبری در این روزهای صداوسیما نیست؟ به خودم و شیطان لعنتی فرستادم و گفتم به من چه؟ احتمالا همین 3 خانم نیاز داشته اند با پول یارانه خرید کنند و مابقی ملت می خواهند با یارانه شان سفر خارجی داشته باشند یا پس انداز کنند برای خرید خانه، جهیزیه، عروسی و .

از شوخی گذشته، بعضی وقتها فکر می کنم این اندازه از سطحی سازی و تولید محتوای بدون یک ذره فکر واقعا ریشه در چه دارد؟ احساس می کنم با یوسف سلامی در جهان های موازی زندگی می کنم و دنیای ما هیچ ارتباطی به هم ندارد! حتی با آن خانم هایی که با سلامی برای خرید آمده بودن! احساس می کنم من راه می روم و یوسف سلامی پرواز می کند.

من مدام کم رمق و بی حال تر می شوم و او این همه سرخوش و پر انرژی! دو، دوتای من می شود 4 تا شاید هم 3 تا و در مقابل دو، دوتای یوسف سلامی می شود 444 تا ! آخر ای عزیز بومی، ای هم قبیله، ای یوسف گم گشته که باز آمده ای! واقعا کجای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوسف خبرنگار نازم ؛ بیا دلبریتو یکم کمترش کن !

یوسف خبرنگار نازم ؛ بیا دلبریتو یکم کمترش کن !