مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-19اقتصادي

5 میلیارد تومان به پایانه مرزی کیله سردشت اختصاص یافت


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اختصاص 5 میلیارد تومان برای تحقق مصوبات سفراستاندار آذربایجان غربی به پایانه مرزی کیله سردشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد برقی بعد از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مبلغ پنج میلیارد تومان برای تحقق مصوبات سفر استاندار به پایانه مرزی کیله شهرستان سردشت اختصاص یافت، برای اجرای طرح کیله سردشت منتظر اعلام نتیجه موضوع از سوی استانداری برای انجام عقد قرارداد هستیم.

وی، با تأکید بر نقش مرزها به عنوان ظرفیت بالای اقتصادی استان افزود: بهره مندی پایانه های مرزی آذربایجان غربی از مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار و توسعه این مبادی ورودی و خروجی در دستور کار قرار دارد.

برقی گفت: عملیات نصب نیوجرسی میانی به همراه پایه های روشنایی به طول 1.

5 کیلومتر، عملیات برداشت رفوژ میانی، عملیات خط کشی به طول 11 کیلومتر از مسیر پایانه مرزی تمرچین تا پیرانشهر، در راستای تحقق مصوبات این سفر انجام شده است.

وی افزود: برای اجرایی نمودن مصوبات پایانه مرزی تمرچین مکاتبات لازم با شرکت مربوطه در راستای توسعه و تجهیز تیرپارک ها انجام و برای تشکیل جلسه با شرکت مربوطه جهت کاهش بار ترافیکی ناشی از تردد کامیون های حامل محموله های سوختی و مکاتبه با شرکت مخابرات جهت واگذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیارد تومان به پایانه مرزی کیله سردشت اختصاص یافت

5 میلیارد تومان به پایانه مرزی کیله سردشت اختصاص یافت