مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-19اجتماعي

روابط عمومی های برتر ادارات پیشوا تجلیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، نشست بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی و تجلیل از برترین های این حوزه در شهرستان پیشوا به ریاست ابراهیم تاجیک نوری فرماندار و با حضور حسن هداوند میرزایی بخشدار مرکزی و مسئولین روابط عمومی های کلیه ادارات شهرستان پیشوا برگزار شد.

در این نشست احمد شوری، روابط عمومی آموزش و پرورش و خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان پیشوا، محسن بوربور، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، طاهره مویدی، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، علی رحی می، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشوا و همچنین ، محمد رعیتی، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جلیل آباد نیز به عنوان روابط عمومی های برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

  ابراهیم تاجیک نوری در این نشست با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در جامعه اظهار کرد: کار در روابط عمومی با فعالیت در حوزه خبرنگاری متفاوت است و فقط یکی از وظایف روابط عمومی ها در حوزه تدوین و نگارش خبر است در صورتی که نقش ها و وظایف متعددی برای کارگزاران این حوزه تعریف شده است.

وی ادامه داد: تلاشگران حوزه روابط عمومی نقش موثری در ایجاد آرامش در یک مجموعه بر عهده دارند و محیط روانی و اطلاعاتی سازمان را راهبری و ترسیم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی های برتر ادارات پیشوا تجلیل شدند

روابط عمومی های برتر ادارات پیشوا تجلیل شدند