مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-19سياسي

مهم ترین رسالت امروز روابط عمومی ها در پیشوا حوزه جهاد تبیین است


مهم ترین رسالت امروز روابط عمومی ها در پیشوا حوزه جهاد تبیین است.

- ، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا ظهر پنج شنبه در آیین بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به اینکه کار در روابط عمومی با فعالیت در حوزه خبرنگاری متفاوت است اظهار داشت: فقط یکی از وظایف روابط عمومی ها در حوزه تدوین و نگارش خبر است در صورتی که نقش ها و وظایف متعددی برای کارگزاران این حوزه تعریف شده است.

وی افزود: تلاشگران حوزه روابط عمومی نقش مؤثری در ایجاد آرامش در یک مجموعه بر عهده دارند و محیط روانی و اطلاعاتی سازمان را راهبری و ترسیم می کنند.

تاجیک نوری گفت: روابط عمومی در واقع صدای سازمان است و در عین آنکه مدافعه گری می کند نقشه یک مطالبه گر را بر عهده دارد؛ روابط عمومی مدافع گر سازمان و همپای مردم مطالبه گر دولت و سازمان ها است.

فرماندار پیشوا بیان داشت: یکی از مهم ترین رسالت روابط عمومی ها در حوزه جهاد تبیین است و فعالان این حوزه مورد خطاب رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین هستند.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین باید بر اساس شرایط و مقتضیات زمان صورت بگیرد افزود: امروز مسئله مهم جامعه، اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و عدالت محور کردن آن است که باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار بگیرد و در این طرح و اصلاح نظام اقتصادی کشور فعال و جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رسالت امروز روابط عمومی ها در پیشوا حوزه جهاد تبیین است

مهم ترین رسالت امروز روابط عمومی ها در پیشوا حوزه جهاد تبیین است