مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-19سياسي

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به استان اردبیل سفر کردند


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در چارچوب وظایف نظارتی و با هدف حمایت از مشاغل خرد و خانگی به اردبیل سفر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی اسماعیلی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح سفر اعضای کمیسیون اجتماعی به استان اردبیل اظهار کرد: اعضا کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در چارچوب وظایف نظارتی خود در حوزه آسیب های اجتماعی حمایت از مشاغل خرد و خانگی و همچنین آشنایی با عمل کرد نهادها و سازمان های حمایتی وزیر سازمان تأمین اجتماعی سازمان بهزیستی و کمیته امداد به اردبیل سفر کردند.

وی با بیان اینکه در این سفر تعدادی از مقامات کشوری و معاونین وزرا از حاشیه شهرهای استان اردبیل و تعدادی از کارخانجات که نیاز به کمک و همکاری دارند؛ بازدید به عمل خواهد آمد؛ گفت: همچنین قرار است در این سفر با صنعتگران و فعالان اقتصادی در حوزه حمایت از مشاغل خرد و خانگی و زودبازده به گفت و گو بنشینیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که نظارت و آشنایی با مشکلات پروژه های نیمه تمام زیر مجموعه اداره کل های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بخش دیگری از اهداف این سفر است ، تاکید کرد: در مناطق مختلف استان از جمله مغان، گرمی و سایر بخش ها مشکلات مرتبط با تعاونی ها و تشکل های کارگری مورد بررسی قرار خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به استان اردبیل سفر کردند

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به استان اردبیل سفر کردند