مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-19اقتصادي

پروژه های ورزشی نیمه تمام اردبیل تا پایان 1402 تکمیل می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: پروژه های ورزشی نیمه تمام استان اردبیل تا سال 1402 تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

- ، سجاد انوشیروانی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر 25 پروژه عمرانی فعال در سطح استان وجود دارد که با جذب اعتبارات لازم امید داریم در سال جاری و سال 1402 تمام این پروژه های نیمه تمام به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: با هدف ساماندهی کمک های خیرین ورزش یار، صندوق خیرین ورزش یار در استان اردبیل تشکیل شد تا با کمک این صندوق بتوانیم برای توسعه ورزش استان اردبیل به لحاظ زیر ساختی و حمایتی از قهرمانان مفید باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری مسابقه 4 جانبه خیر خواهانه برای کمک به آزاد سازی زندانیان غیر عمد اضافه کرد: با برگزاری این مسابقه 4 جانبه به همت ستاد دیه استان، دادگستری و دیگر دستگاه های اجرایی توانستیم توسط خیرین 4 میلیارد ریال در حمایت از آزادی 24 زندانی غیر عمد کمک بکنیم و اجرایی چنین برنامه ها و فرهنگ سازی در جامعه ادامه خواهد داشت.

انوشیروانی در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی و جوانان گفت: فعالیت های جوانان در حوزه ها و بخش های مختلف در سطح استان اردبیل در حال اجرا است که در همین راستا تاکنون توانستیم بیش از 4 هزار و 500 بسته کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ورزشی نیمه تمام اردبیل تا پایان 1402 تکمیل می شود

پروژه های ورزشی نیمه تمام اردبیل تا پایان 1402 تکمیل می شود